Siirry pääsisältöön
Osta, varaa tai liisaa auto helposti verkossa

Voit ostaa, varata tai liisata useimmat automme helposti kotisohvalla. Verkko-ostoissa 14 päivän palautusoikeus.

Löydä sopiva auto

Ostoskori

Ostoskorisi ammottaa tyhjyyttään.

Löydät täytettä yli 3000 auton verran autohaustamme.

CUPRA Design House lanseerasi eksklusiivisen ja osin kierrätysmateriaaleista tehdyn matkalaukkumalliston yhteistyössä Harper Collectiven kanssa

  • Osin kierrätysmateriaaleista tehty matkalaukkumallisto on CUPRA Design Housen ja Harper Collectiven ensimmäinen yhteistyössä suunniteltu tuotesarja, jonka tavoitteena on viedä CUPRAn muotoilukieli autoalan ulkopuolelle

  • Laukut on valmistettu kierrätetystä merijätteestä – mukaan lukien 30 % hylättyjä kalastusverkkoja – sekä 40 % kaatopaikkamuovia. Laukut sisältävät CUPRAlle tunnusomaisia elementtejä, ja niiden kevyt ja erittäin kestävä rakenne korostaa vastuullisuutta

  • Mallit Cabin-lentolaukku, Cabin Expandable -laajennettava lentolaukku ja Trunk-matkalaukku esiteltiin Oberpollingerilla Münchenissä, jossa ne ovat saatavilla yksinoikeudella kahden viikon ajan, sekä myös Münchenin CUPRA City Garagesta

  • Syyskuusta alkaen mallisto tulee saataville maailmanlaajuisesti CUPRAn ja Harper Collectiven virallisilla verkkosivuilla, kaikissa City Garageissa, CUPRA Garageissa sekä Lontoon Selfridgesin Harper Collectiven myymälässä

CUPRA Design House laajentaa toimintaansa autoalan ulkopuolelle ja julkistaa ensimmäisen yhteistyössä Harper Collectiven kanssa suunnitellun tuotesarjan – innovatiivisen brändin, jonka perustivat Jaden Smith ja Sebastian Manes. Yhteistyön tuloksena syntyi eksklusiivinen matkalaukkumallisto, jossa painotetaan vahvasti kierrätysmateriaaleja.

Oberpollingerilla Münchenissä esitelty Harper Collective x CUPRA -mallisto sisältää kolme mallia: Cabin-lentolaukku, Cabin Expandable -laajennettava lentolaukku ja Trunk-matkalaukku. Jokainen niistä yhdistää innovaation, toiminnallisuuden ja tyylin.

"Yhteistyömme Harper Collectiven kanssa on ensimmäinen konkreettinen tulos CUPRA Design Housen yhteiskehitysprosessista. Se kumpuaa halustamme uudistaa matkustamista ja uskomuksesta, että jaetut arvot ovat tärkein tekijä kumppanin valinnassa. Tämä mallisto asettaa uuden standardin hienostuneelle matkustamiselle ja samalla kantaa vastuuta ympäristöstä", sanoi Ignasi Prieto, CUPRAn Chief Brand Officer.

Tulvaisuuden matkustamisen uudelleenmäärittely

Harper Collective x CUPRA -mallisto yhdistää molempien brändien edistyksellisen ajattelutavan ja kierrätysmateriaalien käyttämisen yhteiseen visioon muotoilusta ja innovaatiosta. CUPRA tuo mallistoon omat automallien tunnusomaiset viimeistelymateriaalinsa, kuten Century Bronze -ulkopinnan ja Ultrasuede-sisustuksen, jotka muistuttavat CUPRAn konseptiautoista. Mallisto on suunniteltu kierrätysmateriaalien käyttöä silmällä pitäen, ja se heijastaa Harper Collectiven sitoutumista eettiseen ja vastuulliseen tuotantoon. Laukut on valmistettu kierrätetystä merijätteestä, 30 % hylättyjä kalastusverkkoja, ja 40 % kaatopaikkamuovista. Ne ovat kevyitä, erittäin kestäviä ja sisältävät CUPRAn tunnusomaisia muotoiluelementtejä.

"CUPRA teki meihin vaikutuksen määrätietoisella halullaan luoda mallisto tarkoituksella – ja tietenkin kierrätysmateriaaleja käyttämällä. Harper Collective x CUPRA -malliston myötä esittelemme uuden tavan liikkua: ei kompromisseja, ei jätettä, pelkkää asennetta ja kestävyyttä. Tämä yhteistyö haastaa muotoilun konventiot ja tekee matkustamisesta jäljetöntä", sanoi Sebastian Manes, Harper Collectiven toinen perustaja.

Matkalaukkumallisto on saatavilla yksinoikeudella Münchenissä kahden viikon ajan Oberpollingerilla ja CUPRA City Garagessa, ennen kuin se lanseerataan maailmanlaajuisesti 22. syyskuuta alkaen CUPRAn ja Harper Collectiven virallisilla verkkosivuilla, kaikissa City Garageissa, CUPRA Garageissa sekä Lontoon Selfridgesin Harper Collectiven myymälässä.

Lisätiedot: Riitta Karjalainen, viestintäpäällikkö, K Auto Oy | CUPRA, [email protected], 040 578 3924. Uutishuoneen aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Materiaalin tekijänoikeudet kuuluvat K Auto Oy:lle tai Volkswagen-konsernille. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua.
Edellinen CUPRA Tindaya -konseptiauton maailmanensi-ilta – rohkea visio tulevaisuudesta
Seuraava CUPRA nousi kahdessa vuodessa valtakunnallisen autoalan asiakaspalvelututkimuksen ykköseksi

Aiheeseen liittyvää

CUPRA Raval Camouflaged HD
7.9.2025 | Lehdistötiedotteet

Ensisilmäys CUPRA Ravalista Münchenin IAA Mobility -tapahtumassa

Brändi esitteli naamioidun CUPRA Ravalin Volkswagen-konsernin tapahtumassa Münchenissä, tarjoten ensimmäisen silmäyksen tulevaan sähköiseen kaupunkiau...

cover-home-articulo
5.9.2025 | Lehdistötiedotteet

CUPRA Tindaya -konseptiauton maailmanensi-ilta 8.9.2025: livestream IAA Mobility 2025 -tapahtumasta Münchenistä

CUPRA ottaa lavan haltuun IAA Mobility -tapahtumassa Münchenissä 8. syyskuuta esittelemällä CUPRA Tindaya -konseptiauton. Provosoivalla ja aidolla muo...

seat-cupra.media-center-item 9
22.7.2025 | Lehdistötiedotteet

”Redefining Racing” on CUPRAn uuden brändikampanjan nimi

Oxford Languages -digitaalisessa sanakirjassa "racing"-sanan määritelmä viittaa lähinnä hevosurheiluun, ei autourheiluun CUPRA käynnistää nyt kampanja...