
”Redefining Racing” on CUPRAn uuden brändikampanjan nimi
Oxford Languages -digitaalisessa sanakirjassa "racing"-sanan määritelmä viittaa lähinnä hevosurheiluun, ei autourheiluun CUPRA käynnistää nyt kampanja...
CUPRA Tindaya -konseptiauto on nimetty Fuerteventuralla, Kanariansaarilla sijaitsevan tulivuoren mukaan
CUPRA esittelee Tindaya-konseptiauton Open Space -alueellaan 8. syyskuuta –
uusi konseptiauto ilmentää brändin visiota ja tulevaa muotokieltä
CUPRA suuntaa Müncheniin IAA Mobility 2025 -tapahtumaan esitelläkseen rohkean visionsa tulevaisuudesta ja tutkiakseen uusia konsepteja. Yksi brändin tärkeimmistä kohokohdista on CUPRA Tindaya -konseptiauton maailmanensi-ilta. Sitä vietetään CUPRA Media Conference -tapahtuman yhteydessä IAA Mobility Open Space -alueella maanantaina 8.9. klo 19:30 alkaen.
CUPRA Tindaya on nimetty tulivuoren mukaan, joka kohoaa Fuerteventuran saarelta Atlantin valtamerellä. Sen kuparinsävyinen kivi heijastaa CUPRAn tunnusväriä, ja sen karu muoto yhdistyy brändin muotoilukielen materiaaleihin ja tekstuureihin.
CUPRA Tindaya -konseptiauto ilmentää nimensä mukaisesti dramaattista luonnetta ulko- ja sisätilojen muotoilussa. Yksityiskohdat heräävät eloon radikaalin mutta yksinkertaisen ajatuksen kautta: "Ei kuljettajia, ei CUPRAa". Tämä konseptiauto tarjoaa kuljettajakeskeisyyden äärimmäisen ilmentymän ja ainutlaatuisen kokemuksen, joka vahvistaa kuljettajan tunteita.
Tindaya-konseptiauto edustaa CUPRAn visiota ja tulevaa muotokieltä – täydellistä symbioosia ihmisen ja koneen välillä, jossa ajokokemus ja tunteet saavuttavat täyden potentiaalinsa.