Siirry pääsisältöön
K-Auton Kesäkampanja 20.7. asti

Osta uusi auto, myy vanhasi meille tai vaihda se uudempaan, huolla autosi tai lataa sähköä. Kaikki tämä kannattaa nyt tehdä K-Autossa ja hyödyntää samalla aurinkoiset kesäedut.

Katso tarjoukset

Ostoskori

Ostoskorisi ammottaa tyhjyyttään.

Löydät täytettä yli 3000 auton verran autohaustamme.

Historiallisen suuria parannusloikkia K-Autolle: Audi ja Volkswagen nousivat autoalan palvelututkimuksen kärkeen

K-Auton merkeistä Audi kiri tämän vuoden tuloksissa autobrändeistä voittoon viime vuoden neljänneltä sijalta ja paransi tulostaan kahdeksalla pisteellä. Audia kiiteltiin tasaisen vahvasta suorittamisesta kaikilla osa-alueilla, mutta erityisen hyvin onnistuttiin kartoittamaan asiakkaiden tarpeita autonvalinnassa. Myös kaupan päättämisessä Audilla onnistuttiin selvästi keskivertoa paremmin.

Volkswagenilla huippusuoritus ja muissa kategorioissa selkeitä parannuksia

Tutkituista autobrändeistä kaikista suurimpaan nousuun ylsi Volkswagen, joka loikkasi viime vuoden sijalta yhdeksän sijalle kaksi.

Audin ja Volkswagenin brändikohtaisen menestyksen rinnalla K-Auto nousi uusien autojen jälleenmyyjäketjuna sijalta kymmenen sijalle viisi. Parannusta tuli siis viisi sijaa ja jopa 10 pistettä edellisvuodesta. Käytettyjen autojen jälleenmyyjänä K-Auto paransi sijoitustaan kahdella pykälällä sijalle viisi. Parannusta on siis myös vaihtoautojen asiakaskokemuksessa.

”Kaiken kaikkiaan upea saavutus koko K-Autolta. Asiakaskokemus on ratkaisevassa roolissa kisassa, jossa asiakkailla on auto- ja myyjävaihtoehtoja runsaasti. Meillä K-Autolla on tavoitteena olla tulevaisuudessa ykkönen kaikissa kategorioissa. Nämä tulokset osoittavat, että oikeanlaista työtä on tehty, joten samaan suuntaan jatkamme yhdessä asiakkaidemme kanssa”, Keskon autokaupan toimialajohtaja Sami Kiiski kiittelee.

Auto Bildin Palvelu 1 -tutkimus toteutettiin tänä vuonna jo 19. kerran. Tutkimuksessa ulkopuolisen tutkimustoimiston kouluttamat testiasiakkaat asioivat autoliikkeissä normaaliin tapaan ja havainnoivat saamaansa asiakaspalvelua. Tutkimuksesta voi lukea lisää Auto Bildin numerosta 12/2023.

Lisätietoja:  K-ryhmän viestintä, p. 010 535 0200 (ark. 9-16), [email protected]  Pihla Hakala, K-Auton viestintäpäällikkö, p. 040 703 1334, [email protected]
EdellinenK-Auton uusi vaihtoautomyymälä on avattu Oulussa
SeuraavaKitkat vai nastat? Itse vai ammattilaisella? Näillä ammattilaisen napakoilla vinkeillä vältät turhat murheet renkaanvaihdossa

Aiheeseen liittyvää

kesäauto
18.6.2025 | Uutiset ja ajankohtaista

Kesälomalla tien päälle? Jos mukanasi on peräkärry, muistathan nämä asiat!

Kesäloman kynnyksellä moni suunnittelee lomamatkoja autolla. Kokosimme parhaat vinkit, joilla voit ennaltaehkäistä yllätyksiä tien päällä. Auton ja ma...

K-Lataus
12.6.2025 | Uutiset ja ajankohtaista

Tuore suomalaistutkimus sähköautoilijoista: lähes 90 prosenttia aikoo hankkia täyssähköauton myös seuraavaksi autoksi

72 prosenttia sähköautoilijoista myös kokee, että heidän omalla lähialueellaan on riittävästi julkista latausta. Tämä ilmenee K-Latauksen tuoreesta as...

K-Auto Jyväskylä
13.5.2025 | Uutiset ja ajankohtaista

K-Auto jatkaa Keski-Suomen sydämen valloittamista – huomattava vaihtoautomyymälä Jyväskylään

K-Auto avasi huhtikuussa Jyväskylän Ahjokadulle vaihtoautomyymälän, jonka valikoimassa on lähes 200 vaihtoautoa, myös käytettyjä hyötyautoja. K-Autoll...