Siirry pääsisältöön
K-Auton Kesäkampanja 20.7. asti

Osta uusi auto, myy vanhasi meille tai vaihda se uudempaan, huolla autosi tai lataa sähköä. Kaikki tämä kannattaa nyt tehdä K-Autossa ja hyödyntää samalla aurinkoiset kesäedut.

Katso tarjoukset

Ostoskori

Ostoskorisi ammottaa tyhjyyttään.

Löydät täytettä yli 3000 auton verran autohaustamme.

K-Auto jatkaa kiihdytystään – uusia nimityksiä johtoryhmässä

Aarne Töllinen Porschen liiketoimintajohtajaksi

Aarne Töllinen on nimitetty Porschen liiketoimintajohtajaksi. Hän siirtyy tehtävään K-Auton markkinoinnista, asiakaskokemuksesta, onlinesta ja viestinnästä vastaavan johtajan roolista. Töllinen aloittaa uudessa tehtävässään 1.4.2025, ja hän jatkaa K-Auton johtoryhmän jäsenenä.

Tommi Jylhä-Vuorio Vice President, Commercial Development & CDO -tehtävään

Tommi Jylhä-Vuorio on nimitetty VP, Commercial Development & CDO -tehtävään ja K-Auton johtoryhmän jäseneksi. Hän on toiminut monissa kansainvälisissä liiketoiminnan johto- ja kehitysrooleissa mm. Varnerilla, Luhdalla ja XXL:llä. K-Autoon hän siirtyy Finnlandia-ketjun toimitusjohtajan tehtävästä.

Jylhä-Vuorio aloittaa tehtävässään viimeistään 1.10.2025.

Töllinen ja Jylhä-Vuorio raportoivat molemmat Keskon autokaupan toimialajohtaja Johanna Alille.

”Porschen liiketoimintajohtajan haku herätti valtavasti kiinnostusta ja hakijakaarti oli paitsi suuri, mutta myös huomiota herättävän laadukas ja laaja. Löysimme mittavan hakuprosessin jälkeen parhaan kandidaatin Porschen liiketoimintajohtajan tehtävään kuitenkin K-Auton sisältä edistäen samalla tehtäväkiertoa ja mielenkiintoisia K-Auton uratarinoita. Aarne on nykyisessä roolissaan osallistunut hyvin laaja-alaisesti liiketoiminnan uudistamiseen ja nykymuotoisen K-Auton rakentamiseen. Olen vakuuttunut, että Aarnen osaamisella ja draivilla K-Auton Porsche-liiketoiminta kehittyy hienoin askelin", Ali kommentoi Töllisen nimitystä.

"Olen iloinen saadessamme Tommin kaltaisen kokeneen ammattilaisen johtamaan kaupallista kehitystämme strategiamme mukaisesti ja osaksi K-Auton johtoryhmää. Tommin osaaminen vahvistaa entisestään meidän jo hienoa digitaalista kehitystämme viime vuosien aikana. Uskon, että monikanavainen myynti ja digitaalisuuden murros on alue, jossa autokauppa muuttuu ympärillämme huimaa vauhtia ja voimme vielä nykyistäkin vahvemmin ottaa ”Merkkejä tulevaisuudesta” -rooliamme Suomessa”, Ali jatkaa Jylhä-Vuorion nimityksestä.

Lisätietoja & haastattelupyynnöt: Pihla Hakala, viestintäpäällikkö, K-Auto, p. 040 703 1334, [email protected]
EdellinenKevät alkoi jo Etelä-Suomessa ja rengassesonki sitä myöten miltei yhdessä yössä – asiantuntijan vinkit renkaanvaihtoon
SeuraavaK-Auto jatkaa Keski-Suomen sydämen valloittamista – huomattava vaihtoautomyymälä Jyväskylään

Aiheeseen liittyvää

kesäauto
18.6.2025 | Uutiset ja ajankohtaista

Kesälomalla tien päälle? Jos mukanasi on peräkärry, muistathan nämä asiat!

Kesäloman kynnyksellä moni suunnittelee lomamatkoja autolla. Kokosimme parhaat vinkit, joilla voit ennaltaehkäistä yllätyksiä tien päällä. Auton ja ma...

K-Lataus
12.6.2025 | Uutiset ja ajankohtaista

Tuore suomalaistutkimus sähköautoilijoista: lähes 90 prosenttia aikoo hankkia täyssähköauton myös seuraavaksi autoksi

72 prosenttia sähköautoilijoista myös kokee, että heidän omalla lähialueellaan on riittävästi julkista latausta. Tämä ilmenee K-Latauksen tuoreesta as...

K-Auto Kupla 032025
11.3.2025 | Uutiset ja ajankohtaista

K-Auto tuo uutuuksia ja klassikoita AUTO 25 & Mobility -tapahtumaan – paikalla ennennäkemättömiä uutuusmalleja ja myös yksi Suomen ensimmäisistä Kuplista!

K-Auto tuo AUTO 25 & Mobility -tapahtumaan väkevän kattauksen upeita uutuuksia ja koko kansan suosikkeja. Messukeskuksessa nähdään julkisesti ensimmäi...