Audi A3 Sportback
Progress 40 TFSI e 150kW S tronic
Täysin sähköinen, hybridi vai polttomoottori – sinä päätät. Ladattavassa A3 Sportback TFSI e -hybridissä valittavanasi ovat kaikki ajotyypit.
Tärkeimmät ominaisuudet
Käyttövoima
Ladattava hybridi
Toimintamatka*
63 km
Teho
204 hv
Kiihtyvyys 0-100km/h
7,6 sekuntia
Tavaratila
280 l
Toimitusaika
n. 12 kk
A3 Sportback Progress 40 TFSI e
Adaptiivinen vakionopeudensäädin
Audi Smartphone Interface
Urheiluistuimet edessä Dynamik-kangasverhoilulla
Kiiltävät kattokaiteet
17” alumiinivanteet
LED-ajovalot
Seisontailmastointi
Park assist -pysäköintiavustin
Tutustu tarkemmin ja osta auto
Vaihtoehdot tämän auton hankintaan
Tehdastilaus
Yksityisleasing
Sopimusaika (kuukautta)
Ajan vuodessa (km)
Leasingpaketti
Talvirenkaat
Toimituskulut
Katsastukset, määräaikaishuollot ja tekniset korjaukset
Renkaiden uusinnat, säilytys ja kausivaihdot. Sijaisauto määräaikaishuollon ajaksi
- Verotusarvo työsuhdeautoilijalle665 €/kkVapaan autoedun verotusarvo560 €/kkKäyttöedun verotusarvo
Tuoreimmat uutuudet ja parhaat tarjoukset
Katso kaikki ajankohtaiset K-Auton Yksityisleasing-tarjoukset
Pitää pintansa – hanki keraaminen kestopinnoite K-Autosta
K-Auton keraaminen kestopinnoite suojaa autosi jopa vuosiksi eteenpäin. Se muodostaa auton pinnalle äärimmäisen kestävän keraamisen suojan, joka hylkii likaa ja vettä. Kestopinnoitteiden hinnat alk. 390 €.
Lataa sähköautosi vaikkapa kauppareissulla.
Jatkuvasti kasvava K-latausverkostomme kattaa koko maan.
Valitse haluamasi ajotila neljästä eri vaihtoehdosta
Ajokonsepti on suunniteltu niin, että suurin osa päivittäisistä lyhyistä ajomatkoista voidaan ajaa käyttämällä täysin sähköistä ajotilaa. Audi A3 Sportback TFSI e -mallissa voi käyttää neljää eri ajotilaa: täysin sähkökäyttöinen ajotila (EV), käyttämällä polttomoottoria ensisijaisesti akun varauksen ylläpitämiseksi (hold) tai sen lisäämiseksi (charge) myöhempää sähkökäyttöä varten tai näiden tilojen tehokas vuorovaikutus (hybrid).
Vaatimustesi mukaista suorituskykyä
Audi A3 Sportback TFSI e -mallissa yhdistyvätkin molempien maailmojen parhaimmat puolet. Täysin sähköisessä käyttötilassa ajoneuvo on lähes äänetön ja täysin päästötön. Alhaisesta melutasosta huolimatta sähkömoottori tarjoaa tehokkaan väännön. Tämä johtuu siitä, että sähkömoottorilla saavutetaan välittömästi suuri vääntömomentti jo alhaisillakin nopeuksilla. Lisäksi polttomoottori mahdollistaa urheilullisen ajamisen pitkillä matkoilla ilman pysähtymistä ja lataamista. Täysin sähköinen, hybridi vai polttomoottori – sinä päätät. Audi A3 Sportback TFSI e on täysin räätälöitävissä vaatimustesi mukaisesti.
Joustavaa ajomukavuutta: teknologia
Ladattavana hybridinä Audi A3 Sportback TFSI e -mallissa yhdistyvät sekä polttomoottorin että sähkömoottorin edut. Yhdessä litiumioniakun kanssa sähkömoottori tarjoaa urheilullista tukea 1,4-litraiselle TFSI-moottorille mutta tekee vaikutuksen myös täysin sähkökäyttöisessä tilassa. Moottorin ja sähkömoottorin yhdistetty teho on jopa 150 kW (204 hv). Ajoneuvo kiihtyykin nollasta sataan 7,6 sekunnissa. Audi A3 Sportback TFSI e -mallin jousitus on urheilullinen ja tasapainoinen, joten sen dynaamisuus ja ajomukavuus ovat mukavasti tasapainossa.
¹Toimitusaika on arvio
Kuukausihinta Audi A3 Sportback Progress 40 TFSI e 150kW S tronic, kyseessä on M-palvelutason esimerkkihinta ja auton lopullinen leasinghinta lasketaan tapauskohtaisesti automyyjän toimesta. Esimerkkihinta ei sisällä valtion sähköauton hankintatukea 2000e. Tutustu palvelutasoihin ja hintoihin
*Ajoneuvon kulutus ja toimintamatka on määritelty maailmanlaajuisesti yhtenäistetyn testimenetelmän (WLTP) mukaisesti. Ilmoitettu WLTP-kulutus ja -toimintamatka saattavat vaihdella olennaisestikin riippuen mm. kuljettajan ajotavasta, akkukapasiteetista, lataamisen säännöllisyydestä, sähkövarusteiden käytöstä, mahdollisen lisälämmittimen käytöstä, ulkolämpötilasta, sääolosuhteista, matkustajien ja kuorman määrästä, valitusta ajoprofiilista tai tieprofiilista. Ajoneuvon latausteho ja -aika voivat vaihdella olennaisestikin ilmoitetusta ohjearvosta. Latausteho ja -aika riippuvat esimerkiksi käytetystä latauspisteestä, lämpötilasta, auton käytöstä, akuston lämpötilasta ja peräkkäisten latausten tiheydestä.v