Kehitämme huollon toimintamalleja
Olemme siirtymässä K-Auton huoltopalveluissa uuteen toimintamalliin vuoden 2022 kuluessa. Uudessa mallissa mekaanikkomme hoitavat koko huoltoprosessin asiakaspalvelusta auton huoltoon tai korjaukseen. Muutoksella tähtäämme parempaan tavoitettavuuteen ja palvelun nopeuttamiseen saman ammattilaisen kanssa.
Voit varata huollon kuten ennenkin ja helpoiten se käy verkkovarauspalvelussamme. Jatkossa varaus ohjataan suoraan omalle palvelumekaanikolle, jonka kanssa koko huollon asiointi tapahtuu.
Osana huoltopalveluiden kehitystä digitalisoimme myös maksamisen prosessin. Saat huollon valmistuttua siitä viestin, jossa on linkki maksamiseen. Voit maksaa huoltosi ennen auton noutamista ja siten asiointi sujuu entistä nopeammin. Löydät erittelyn tehdystä työstä sinulle lähetetystä sähköpostista.
Otamme uuden toimintamallin ensimmäisenä käyttöön Volkswagenilla, Audilla ja SEATilla Hyvinkään ja Lappeenrannan liikkeissämme sekä Volkswagenilla myös Helsingin Herttoniemen liikkeessämme.
Voit olla yhteydessä suoraan omaan palvelumekaanikkoosi, mikäli sinulla on kysyttävää tai haluat muutoksia varaukseen.