Siirry pääsisältöön
K-Auto

Kerro, mitä autollesi on tapahtunut.

Näin korjaamme autosi kuntoon

Tavoitteemme on, että autosi tulee mahdollisimman nopeasti taas kuntoon. Kun annat meille tietoja etukäteen, korjauksen suunnittelu ja toteutus on sujuvaa.
Jos autollasi ei voi ajaa, hinauspalvelumme noutaa sen lähimpään korjaamoomme vahinkotarkastusta ja korjausta varten.
  1. Kerro tällä sivustolla, millaisia vaurioita autolle on tapahtunut ja valitse sitten sopivin asiointikanava jatkotoimenpiteille.
  2. Vahinkotarkastuksen voi tehdä myös digitaalisesti itsepalveluna, jolloin päästään nopeasti eteenpäin. Halutessasi sen voi hoitaa myös asiantuntijamme kanssa videopuhelulla etänä tai perinteisesti korjaamolla.
  3. Korjaukselle varataan aika. Ps. Kun vahinko on tapahtunut, tee tarvittaessa vahinkoilmoitus omaan vakuutusyhtiöön. Selvitämme korvausasiat mahdollisuuksien mukaan vakuutusyhtiösi kanssa.
  4. Tuo autosi korjaamolle sovittuna aikana ja jatka matkaasi esimerkiksi sijaisautolla.  Halutessasi noudamme autosi korjaukseen ja tuomme samalla sijaisauton (maksullinen lisäpalvelu).
Voit myös aina soittaa vauriokorjaamon vahinkopalveluun tai tulla käymään korjaamolla ilman ajanvarausta.
Puhelinpalvelu 24/7010 533 2325
Kesko-konsernin 01053-alkuisiin numeroihin matkapuhelimista ja lankaliittymistä soitetut puhelut maksavat 8,35 senttiä/puhelu + 12,09 senttiä/minuutti. Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Teemme yhteistyötä kaikkien suomalaisten vakuutusyhtiöiden kanssa.

Muista tehdä vahinkoilmoitus oman vakuutusyhtiösi verkkosivuilla.