Siirry pääsisältöön

Audi A6 Avant TFSI e

Audi A6 Avant

Progress Plus

50 TFSI e quattro S tronic

Sähköistetty ja käytännöllinen. Audi A6 Avant TFSI e quattro.

Tärkeimmät ominaisuudet

  1. Käyttövoima

    Ladattava hybridi

  2. Toimintamatka*

    67 km

  3. Teho

    299 hv

  4. Kiihtyvyys 0-100km/h

    6,3 sekuntia

  5. Tavaratila

    405 l

  6. Toimitusaika

    n. 15 kk

A6 Avant Progress Plus

  • Dinamica mikrokuitu-/nahkaverhoilu

  • Sähkösäätöiset etuistuimet, kuljettajan istuin muistitoiminnolla

  • Advanced key system ja takaluukun automaattinen avaustoiminto liiketunnistimella

  • MMI Navigointi plus -järjestelmä 10.1" kosketusnäytöllä

  • Audi virtuaalimittaristo

  • 4-alueinen automaatti-ilmastointi

  • Matrix LED-ajovalot dynaamisilla takavilkuilla

  • Audi active lane assist, aktiivinen kaistaltapoistumisvaroitin

  • Nahalla päällystetty 3-puolainen monitoimiurheiluohjauspyörä vaihteenvalitsimilla

  • Alumiinivanteet 5-kaksoispuolainen design, koko 8 J x 18, renkaat 225/55 R18

  • Latausjärjestelmä "Compact"

  • Mode 3 latauskaapeli julkisia latauspisteitä varten

Tutustu tarkemmin ja osta auto

Yritysmyynnin palvelut

Vaihtoehdot tämän auton hankintaan

Tehdastilaus

Osamaksurahoitus

Maksuaika (kuukautta)

Käsiraha (tai vaihtoautojen arvioitu arvo)

0 €
50000 €

Viimeinen, suurempi erä

0 €
50000 €

on esimerkki

- €/kk

Yksityisleasing

Sopimusaika (kuukautta)

Ajan vuodessa (km)

10000 km
30000 km

Leasingpaketti

Talvirenkaat
Toimituskulut
Katsastukset, määräaikaishuollot ja tekniset korjaukset
Renkaiden uusinnat, säilytys ja kausivaihdot sekä sijaisauto määräaikaishuollon ajaksi

0 €/kk
  1. Verotusarvo työsuhdeautoilijalle
    1 055 €/kkVapaan autoedun verotusarvo
    950 €/kkKäyttöedun verotusarvo

Vertailuvoittaja A6 Avant 55 TFSI e quattro

Tekniikan Maailma vertaili isoja nelivetoisia lataushybridejä, ja voittajaksi nousi Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro. Erityistä tunnustusta A6 sai mm. suorituskyvystään ja ohjaustunnostaan väistökokeessa: ”Suorituskyky on kaikissa hyvä, mutta Audi on nopein siitäkin huolimatta, että sen omamassa on suurin. Ykkössija tulee myös sähköisestä toimintamatkasta”, ”Ohjaus on joukon paras, sekä maantiellä että kaupungissa”. Yhteenvedossa TM toteaa: ”Audi venytti askeleen verran seuraavia pidemmälle tasaväkisessä vertailuryhmässä. Parannettavaakin vielä on, muttei paljoa.” Lue koko vertailu Tekniikan Maailman numerosta 22/2020 tai oheisesta linkistä (vaatii kirjautumisen). Lue TM vertailu

Uraauurtavaa. Olitpa matkalla minne tahansa

Vakiovarusteisiin kuuluva infotainment-järjestelmä MMI navigation plus ja MMI-kosketusnäyttö mahdollistavat intuitiivisen käytön kahden kosketusnäytön avulla. Audi connect -palvelut avaavat sinulle oven digitaaliseen maailmaan. Vakiovarusteisiin kuuluu myös upea ja tarkkanäyttöinen Audi virtual cockpit -virtuaalimittaristo, joka näyttää kaikki ajoneuvon tärkeät tiedot. Voit muun muassa seurata akun varaustilaa, jäljellä olevaa sähköajon toimintamatkaa ja muita pistokehybridin käyttöön liittyviä tietoja.

Kahden voimanlähteen edut

Audi A6 Avant TFSI e quattron sähkömoottorilla voi ajaa päivittäisiä matkoja täyssähkötilassa taloudellisesti ja täysin päästöttömästi – melutason ollessa miellyttävän matala. Pidemmillä matkoilla polttomoottori varmistaa perillepääsyn.

Kuukausihinta - kyseessä on M-palvelutason esimerkkihinta ja auton lopullinen leasinghinta lasketaan tapauskohtaisesti automyyjän toimesta. Esimerkkihinta ei sisällä valtion sähköauton hankintatukea 2000e. Tutustu palvelutasoihin ja hintoihin

*Ajoneuvon kulutus ja toimintamatka on määritelty maailmanlaajuisesti yhtenäistetyn testimenetelmän (WLTP) mukaisesti. Ilmoitettu WLTP-kulutus ja -toimintamatka saattavat vaihdella olennaisestikin riippuen mm. kuljettajan ajotavasta, akkukapasiteetista, lataamisen säännöllisyydestä, sähkövarusteiden käytöstä, mahdollisen lisälämmittimen käytöstä, ulkolämpötilasta, sääolosuhteista, matkustajien ja kuorman määrästä, valitusta ajoprofiilista tai tieprofiilista. Ajoneuvon latausteho ja -aika voivat vaihdella olennaisestikin ilmoitetusta ohjearvosta. Latausteho ja -aika riippuvat esimerkiksi käytetystä latauspisteestä, lämpötilasta, auton käytöstä, akuston lämpötilasta ja peräkkäisten latausten tiheydestä.