Audi A8 L
![Ylellinen, mukava, innovatiivinen. Uusi Audi A8 L 60 TFSI e quattro.](/_next/image/?url=https%3A%2F%2Fimages.ctfassets.net%2Ftcksz0bgkenw%2F4XB1In3XoopIhdHQUP42e7%2F0a5f4da2ff661b24ceba5fe2b50b9e0a%2F1920x1920-audi-a8-L-tfsi-e-stage-A8_as_2022.avif%3Fw%3D2500%26q%3D75&w=2500&q=75)
Ylellinen, mukava, innovatiivinen. Uusi Audi A8 L 60 TFSI e quattro.
Ylellistä luksusta, korkeatasoista mukavuutta ja digitaalisia teknologioita uudistetun Audi A8 L 60 TFSI e quattron koko 5,30 metrin pituudelta. Ladattava hybridi koostuu kahdesta yksiköstä: taloudellisesta sähkömoottorista, jolla katat pelkkää sähköenergiaa hyödyntämällä suuren osan päivittäisistä ajomatkoista sekä 3.0-litraisesta V6 TFSI -moottorista, joka vie sinut urheilullisesti määränpäähän pidemmillä matkoilla. Aina premiumtasoisesti.
1. Valitse voimalinja
2. Valitse varustelutaso (1)
![Audi Q3 Sportback sisältökuva 1](/_next/image/?url=https%3A%2F%2Fimages.ctfassets.net%2Ftcksz0bgkenw%2F3hSj7kINv3h7R9PRV7z6X9%2Fb8313bb916db116ec4a205c8032d7200%2F1920x1080-AQ3_D_191006.avif&w=2500&q=75)
-
-
![Audi Q3 Sportback sisältökuva 2](/_next/image/?url=https%3A%2F%2Fimages.ctfassets.net%2Ftcksz0bgkenw%2FzcE1hwAX23ZI6yZeCFfYI%2F82d587e58bc8840a1431464c80deb527%2F1920x1080-cockpit-AQ3_D_191003.avif&w=2500&q=75)
![Audi Q3 Sportback sisältökuva 3](/_next/image/?url=https%3A%2F%2Fimages.ctfassets.net%2Ftcksz0bgkenw%2F3Ia33VBbrxPyKcxwlqCeJ7%2Fdbedbb38dc3acf8e9d956d39c91e4c57%2F1920x1080-AQ3_191007.avif&w=2500&q=75)
-
*Ajoneuvon kulutus ja toimintamatka on määritelty maailmanlaajuisesti yhtenäistetyn testimenetelmän (WLTP) mukaisesti. Ilmoitettu WLTP-kulutus ja -toimintamatka saattavat vaihdella olennaisestikin riippuen mm. kuljettajan ajotavasta, akkukapasiteetista, lataamisen säännöllisyydestä, sähkövarusteiden käytöstä, mahdollisen lisälämmittimen käytöstä, ulkolämpötilasta, sääolosuhteista, matkustajien ja kuorman määrästä, valitusta ajoprofiilista tai tieprofiilista. Ajoneuvon latausteho ja -aika voivat vaihdella olennaisestikin ilmoitetusta ohjearvosta. Latausteho ja -aika riippuvat esimerkiksi käytetystä latauspisteestä, lämpötilasta, auton käytöstä, akuston lämpötilasta ja peräkkäisten latausten tiheydestä.